2006. április 29., szombat

Ma van a szülinapom!!!

Reggel a Gazdim sok puszival keltett és valamit nagy titkosan csomagolt a konyhában. Utána viszont ugyanúgy indultunk a suliba, mint bármelyik szombaton. Engedelmes csoport után viszont az osztálytársaim odagyűltek a fapadokhoz, Skarostól még egy virágot is kaptam, aminek nagyon örültem, szorgalmasan fogom locsolgatni, hogy el ne hervadjon, vagy inkább megbízom vele a Gazdimat. És akkor jött a főattrakció! Kaptam egy gyönyörű egész Trappista sajttortát! El is határoztam, hogy gyorsan bekebelezem, de sajnos meg kellett kínálnom belőle mindenkit és ráadásul egész sokan eljöttek... Az önzetlenséget egy kicsit még gyakorolnom kell, de hát egyszer van egy évben szülinapom...

Otthon kaptam még sok-sok fiomságot, de a legnagyobb ajándék elmaradt. Én egész éjjel arról álmodtam, hogy Gazdi visszaviszi a Jaffát, hogy örüljek, de itt maradt. Úgy látszik hozzá kell szoknom a jelenlétéhez.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése