2006. április 28., péntek

Ma kimentünk a Top Mancsra...

... nagyon örültem, mert Jaffát otthon hagytuk és végre kettesben lehettem a Gazdival. Meglepetés ért, mert nem is volt kiképzés, hanem terápiás vizsga. Kicsit megbántódtam az elején, hogy Gazdi a vizsgában a találkozós (szerintük kutyára vonatkozó semlegességet vizsgáló) feladatot nem velem, hanem Tódorral végezte, de aztán kiderült, hogy én is szerepet kapok. Méghozzá azt, hogy újra le kell vizsgáznom. Hát a múltkor megbuktam, vagy mi??? Gazdi megnyugtatott, hogy nem buktam meg, de akkor még csak 7 hónapos voltam és úgy szabályos, hogy egy évesen újra le kell tenni a vizsgát. Szerencsére még az asztalról lepotyogó májkrémes kenyérdarabkák sem tudtak bűnbe csábítani, így sikeresen letettem a vizsgát.
Ma nem kaptam ezért semmit, de Gazdim elmesélte, hogy holnap lesz a születésnapom és akkor majd lesznek ajándékok. Ettől egy kisit görcsbe rándult a gyomrom, remélem, nem jön újabb kiskutya!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése