2007. augusztus 26., vasárnap

Holnap! Holnap lesz a meglepetésem!

Még mindig nem tudom mi az, de az biztos, hogy valahová elutazunk és ha jól veszem ki a különböző barátokkal zajló párbeszédből, akkor csak mi ketten. Legalábbis a családból. Nagyon titkolóznak előttem, de ha jól sejtem, akkor jön a Pasi és a Kutyája is, de ezt csak azért gondolom, mert a Gazdi nem szokott ekkora pakkokkal gyalogszerrel útra kelni. Jaffának és Müzlinek külön csomagjaik vannak és ők holnap délelőtt távoznak. Hurrá!!!! Na jó, azért Jaffa kicsit hiányozni fog nekem, de tényleg csak egy kicsit. Ja és képzeljétek, az útlevelem is előkerült!

Tegnap meglátogattuk Anikóékat és ott megint el kellett tűrni, hogy egy kiskutya feljöjjön velünk Budapestre. Jaffával rendesen utáltuk, Jaffa majdnem le is hányta a nagy undorában és valljuk be, hogy kissé be voltunk tojva, hogy megint gyarapodunk. Szerencsére nem így történt! A kiskutya, Gyömbér egy Williams szindrómás lány, Rita kutyusa lett és szerintem nagyon boldogok lesznek együtt. Én mindenesetre máris az vagyok, hogy nem ide került.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése