2006. október 23., hétfő

Bocs, hogy csak most írok...

...de Gazdimat alig tudtam rávenni egy kis gépelésre (ugyanis ő a titkárnőm, mindig neki diktálom le a naplómat), mert mindig az volt a baja, hogy eleget ír a tanulás közben és már semmi kedve gépelni. Hát, elég baj az, hogy még erre sem ér rá. Sok dolog történt ám velem, a legnagyobb az, hogy voltam vizsgázni. A Gazdim szerint nagyon ügyes voltam, csak annak nem örült, hogy ráugrottam a májkrémes kenyérre és nem akartam odaadni a csontot a vizsgáztatónak. Ez csak azért van így, mert sosem ehetek annyit, amennyit én szeretnék.

Gazdimnak van egy titkos terve, de erről még nem írhatok, csak, ha biztos lesz. Addig fúrja csak az oldalatokat a kíváncsiság.

Biztos tudjátok, hogy egy nagy ünnep közeleg, a Karácsony. Én még nem tudom, hogy az milyen, de annyit sejtek, hogy lesz sok finomság meg ajándékok. Tegnap voltunk is a Freshnapfban és a Gazdim vett egy csomó mindent, de én nem nézhettem meg, mert azt mondta, hogy az mind meglepetés és majd a fa alatt meglátom. Ahogy hazaértünk, ki is szaladtam a kertbe megnézni, hogy mi van a fa alatt, de bárhogy is kerestem nem találtam semmit. Pedig nagyon jó a szaglásom! Nem tudom, akkor meg miről beszélt a Gazdim. Azt viszont tudom, hogy úgy illik, hogy mindenkit köszöntsek az ünnep alkalmából, szóval nagyon boldog karácsonyi ünnepeket kívánok mindenkinek és sok ajándékot a fa alá! Ha megtudjátok, hogy melyik fa alá kerülnek az ajándékok, kérlek szóljatok azonnal! Köszönöm! Ja, és az enyémhez ne nyúljatok légyszi!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése