2006. október 26., csütörtök

Gazdim levizsgázott szerencsére, így sokkal többet tud velem foglalkozni.

Járok különórára is, Beával és Oszkárral tanulunk szerdánként a Csillagház előtt. Most úgy dolgozom, hogy csak két napot kell itthon maradnom Mézi cicával, a többi napon megyek a Gazdimmal. Kedden és pénteken a Csaliba, szerdán a Csillagházba.

Most valami farsangi időszak van, vagy mi (tudjátok, nekem még minden ünnep új), úgyhogy voltunk egy farsangi bálban Gazdimmal. Ugyanott volt a buli, ahol decemberben voltunk, csak most legnagyobb bánatomra Chili nem jött el. Pontosabban inkább elment, mert ő ott lakik. Helyette viszont ott volt Fiona, Chili tesókája, aki egy mozgássérült francia buldog. Az egyik hátsó lábát nem tudja rendeltetésszerűen használni. Az Gazdimék megint susmosoltak, hogy mit fogok hozzá szólni. Szerintem ezek tök gyagyák. Mégis mit gondolnak? Ha én az emberek között is egyenrangúnak tekintem a sérülteket, akkor miért tennék különbséget a kutyáknál?

Nagyon jó csaj lett belőlem! Ezt abból gondolom, hogy a kutyasulin újabban minden pasi belém szerelmes. Első számú udvarlóm Tico, a parson, második Pax, a leonbergi, a harmadik meg egy bassett, akinek sajnos elfelejtettem a nevét. Régi nagy szerelmemet, Tódort szándékosan hagytam ki a sorból, mert annak idején kutyába sem vett, most, hogy menő nő lett belőlem, visszaadom neki a kölcsönt. Gazdim szerint nemsokára tüzelni fogok, ezért a sok gavallér. Nem értem őt. Miért kell mindenbe belemagyarázni hülyeségeket? Egész egyszerűen arról van szó, hogy végre kinyílt a fiúk szeme és meglátták bennem a bombanőt. Kár emögé mindenféle hülyeséget képzelni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése