2006. október 23., hétfő

Ma is csavargós napot tartottunk.

Lehetne minden héten őszi szünet! Délelőtt főiskolán voltunk, elintéztük az ügyeket a tanulmányi osztályon és leadtuk a Bodza című művet. (Na jó, igazából szakdolgozat maradt a címe.) Utána sétálunk egy nagyot a Duna parton, kergettem a vadkacsákat, de sajnos nem sikerült elkapnom egyet sem. Pedig ugattam is rájuk, hogy várjanak csak meg, de ezek nem értenek kutyául! A séta végén pedig bementünk egy nagy házba, amiről kiderült, hogy az ELTE kongresszusi épülete és itt dolgoztam a Gazdimmal a Kriminál Expo nevű rendezvényen. Jött egy csapat látássérült és vak gyerek, én meg nagyon aranyos voltam velük: pacsiztunk és megengedtem, hogy simogassák a hasamat. Fel is vette a TV. 

Most viszont egy kicsit meg vagyok bántva, mert Gazdim kijelentette, hogy este elmegy bulizni a barátaival. Engem persze nem visz és Mézivel kell itthon maradnom! Kutya egy életem van!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése