2006. október 22., vasárnap

Ma lettem fél éves!

Gazdim meg is köszöntött, meg a kutyasuliban is a barátaim. Nagyon szeretek ám a kutyasuliba járni, a buszról leszállva szinte repülök odáig. Ma is ügyes voltam a Gazdim szerint, jó sok jutalomfalatot kaptam. Lehet, hogy emiatt szeretek annyira odajárni? Ma ezeket a feladatokat csináltuk: ülésben, majd fekvésben helyben maradás, akadályugrás, ételmegtagadás, kutya kerülgetés szlalomban és a kör közepén, rongyozás. Ja, meg megnézték, hogy mit szólok ahhoz, ha kinyitnak mellettem egy esernyőt. Mit szólnék? A Gazdim úgyis megvéd, ha valami baj van.

Egyre bátrabb vagyok az elengedésnél is, ma például Freddy barátommal, aki egy golden és Indivel, aki egy beagle nagyot hancúroztam. Azt viszont tudom, ha rohangálás közben azt hallom, hogy Bodza, akkor minél gyorsabban oda kell szaladnom a Gazdimhoz. (Mert akkor kapok jutalmat. :)


Mára ennyi, mert ki kell pihennem magam, holnap is lesz suli...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése