2006. október 23., hétfő

Sziasztok! Régen írtam utoljára, mert én egy igen elfoglalt kutya vagyok.

Elmesélem Nektek a hétvégémet, hogy lássátok mennyi dolgom van. Pénteken mikor a Gazdim végre hazajött a munkából fogott engem és elmentünk Budafokra Chilihez és Szepihez. Chili az én legjobb barátom, Szepi néni meg a Gazdimé. Ott jót játszottunk Chilikével és este pedig elmentünk egy étterembe libát enni. A Gazdim azt mondta, hogy aki Márton napon libát eszik, az nem fog koplalni a következő egy évben. Hát, én igyekeztem is minél több libacombot kicsikarni az asztalunknál ülőktől, mert koplalni aztán tényleg nem szeretnék. Jó sokáig voltunk ezen a vacsorán, de én jól éreztem magam, mert mindenki adott nekem egy-két finom falatot meg egyébként is szeretek társaságban lenni. Fél egy körül mentünk haza a Szepiékhez, én nagyon féltem útközben, mert sok nagy kutya ugatott minket a kerítések mögül. Chili viszont bátor volt és visszaszólt nekik. De én nem háláltam meg neki a védelmezést, mert amikor ő is a Gazdimmal és velem akart egy ágyban aludni, akkor csúnyán rámorogtam.

Szombat reggel kutyasuliba mentünk, végre egyszer kocsival Máté és Boogie jóvoltából. A kutyasuliban találkoztam a barátaimmal Dióval és Jamboreeval. Nagyon örültem nekik, mert a konferencia óta nem láttam őket. Dió nemsokára új gazdihoz kerül és mozgássérült segítő kutya lesz, Jamitől pedig ezentúl péntekenként tanulni fogok, hogy én is jó terápiás kutya lehessek. Suli után egy megbeszélésre siettünk, ahol mindenáron tengerimalacot akartam fogni, de nem engedték. Pedig én egy vadászkutya vagyok! A legnagyobb meglepetésemre és örömömre nálunk aludt Gazdim keresztlánya: Zea, akit én nagyon szeretek.

Vasárnap Zea és Nagyapó is kijött velünk a suliba, így megint kocsival mehettem. Utána pedig ebédre mentünk Gazdianyujához, mert zea hét éves lett. Volt torta meg minden. Én még sosem ettem tortát, ezért gyorsan megkóstoltam. Cserébe egy csomó ügyességi feladatot megcsináltam Zeának. Még a Freshnapfba is eljutottunk, ahol kaptam két új játékot és egy kétfejű fésűt is. Megint este volt, mire hazaértünk.

Ugye igazat írtam, hogy én egy meglehetősen elfoglalt kutya vagyok?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése