2006. október 25., szerda

Mostanában nem túl mozgalmasak a napjaim,

a Gazdim folyton csak papírok felett görnyed, hülye képet vág és még az sem érdekli, hogy az összes játékomat odahordom köré. Azt mondta, hogy majd hétfő este hancúrozunk egy nagyot. Alig várom! Még kutyasuliban sem voltunk és ahogy így elnézem, holnap sem megyünk.

Szerdán viszont jó buli volt, elmentünk a Kutyával az Emberért Alapítvány gyűlésére, ahol a Gazdik egy csomó mindenről beszélgettek és addig mi jót játszottunk. Még ajándék rágcsálnivalót is kaptunk! Biztosan azt ünnepelték, hogy ezentúl én is velük dolgozom! Sok kutyus volt ott: Jamboree, az óriási subaszőnyeg, Dió, aki a legjobb barátnőm, Tódor, a szépfiú, Guru, az ifjú terminátor, Oszkár, a filmsztár, Kefír, aki betegszabin van, Filip a lángész, Basi, a zizi és Tádé, a szőke herceg. Szerencsére az épület előtt egy jókora rét van, ahol nagyot szaladgáltunk a többiekkel. Gazdimnak nem volt túl sok esze, mert itthon hagyta a labdámat, Filip meg nem adta kölcsön nekem az övét, hiába rezegtettem a szempilláimat. Ami külön felháborított az az, hogy az ÉN Gazdim Filippel labdázott. Elmagyaráztam neki este, amikor már kettesben voltunk, hogy mindenki a saját kutyájával foglalkozzon. Ez így illik. Van még mit tanulnia kutyaetikából...Lehet, hogy azt olvasgatja mostanában olyan szorgalmasan?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése